یزد - امیر سر تیپ امیر حاتمی گفت: ما با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلاب کردیم و مهمترین دستاورد انقلاب نیز این است که ما نخواستیم زیرسلطه استکبار باشیم و ما خواستیم مردم سالاری دینی را در کشور حاکم کنیم.

خروج از سلطه استکبار و حکمرانی مردم‌سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، امیر سر تیپ امیر حاتمی وزیر دفاع صبح سه شنبه در سفر به استان یزد با حضور در جلسه شورای اداری استان اظهارداشت: همه ما فدایی ملت ایران هستیم و این درحد یک حرف نیست زیرا من  در پست وزارت دفاع میراث دار ۳ شهید هستم که خود را برای از همین ملت  فدا کردند و هر زمانی که هر ایرانی در هر کجای جهان دچار خطرشود سربازان جان بر کف نیروهای مسلح برای تامین امنیت ملت ایران اماده جانفشانی هستند.

وی افزود : سربازان جمهوری اسلامی فدایی ملت ایران هستند  و درهر کجای جهان هر ایرانی دچارخطرشود سربازان جان برکف نیروهای مسلح برای تامین امنیت ملت ایران آماده جانفشانی هستند.

ما با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلاب کردیم 

وزیر دفاع  تصریح کرد: ما با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلاب کردیم  و مهمترین دستاورد انقلاب  نیز این است که ما نخواستیم زیر سلطه استکبار باشیم ما خواستیم مردم سالاری دینی را درکشور حاکم کنیم و امروز اگر دشمن کشور و مردم ما را در نقطه ای تهدید کند ما وارد عمل خواهیم شد و اجازه نخواهیم داد هیچ آسیبی به ملت ایران برسد.

حاتمی گفت:  ایران در موقعیت ویژه ی جغرافیایی قرار دارد و به واسطه همین موقعیت  خواسته و نا خواسته  بر قدرت های مختلف منطقه تسلط دارد و تبدیل کردن موقعیت ها به فرصت برای ایران حیاتی و ضروری است درغیر این صورت ما هم با این ناامنی ها مواجه خواهیم شد زیرا دشمنان ما در منطقه طوری حرف می‌زنند  که گویی ما در منطقه خودمان برای امیال قدرت طلبانه حاضر شده در حالی که همه می دانند اگر امروز شهدای مدافع حرم ،شهدای دفاع مقدس و رهنمود های رهبرمعظم انقلاب نبود داعش بخشی از خاک کشوررا به تسخیر خود  درآورده بود.

داعش به دنبال تعرض به دین و خاک  ایران اسلامی بود

 وی با اشاره  به ضرورت دفاع از دستاوردهای انقلاب به مقابله با داعش اشاره کرد و گفت: با تئجه به اینکه  داعش به دنبال تعرض به دین و خاک ایران اسلامی بود جنگ با تکفیری ها در سوریه در حقیقت کشاندن جبهه مقاومت در بیرون ازمرزهای ایران بود و ایران امروز دارای قدرت دفاعی راهبردی بوده که عقبه راهبردی نیروهای مسلح  قدرتمند،  رهبری حکیم و فرزانه ، مردم حامی و مسئولان بصیر دارد .

امیر حاتمی افزود: اگر ما نمی جنگیدیم ودرجنگ حضور نداشتیم  دیگر مسئله به واقعه تروریستی  مجلس و اهواز خلاصه نمی شد وما امروز با صدها واقعه تروریستی دیگر مواجه بودیم و قدرت دفاعی ایران دستاوردی عظیم برای انقلاب است ما زمانی فقط ۳۰ محصول جزئی را تولید می کردیم کاملا وابسته بودیم اما امروز ۷۵۱ خانواده محصول، تمام  نیازهای نیروهای مسلح را  تامین می کند و این به برکت انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان ساخت : خداوند متعال  انقلاب اسلامی را  به عنوان یک موهبت الهی  به ملت ایران تقدیم کرد و باید قدرت دفاع از آن را داشته باشیم زیرا دشمنان اگر احساس کنند می‌توانند تجاوز کنند آنگاه این نعمت دیگر نقمت خواهد بود دشمن می خواهد مردم تحت فشارخود درآورد و دولت تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از این  فشار کم کند   و اینکه دشمن نتواند به اهداف شوم خود  برسد .

دستاوردهای نیروهای مسلح می تواند الگویی برای توسعه کشورباشد

وزیر دفاع ادامه داد: دستاوردهای نیروهای مسلح می تواند الگویی برای توسعه در بخش های مختلف کشورباشد و وزارت  دفاع برای پشتیبانی از صنعت خودرو سازی  وارد میدان شده و با بررسی های صورت گرفته متوجه شد که می تواند این صنعت  را برای  رسیدن به استقلال کمک کند .

وزیر دفاع تصریح کرد: مستحکم کردن کشور رمز عبور از تحریم ها است و مهم این است که  مسئولان با همکاری سران قوا نگاه را از بیرون بریده و با تمرکز به قوای داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود استقلال کشور را بیش از بیش رقم بزنند.

وی با اشاره به معضل آب در استان یزد گفت: بالاترین کمک صندوق توسعه ملی به بحث آب شده  و عزم دولت برای ساماندهی این معضل جدی ضروری است و در بودجه سال ۹۸ هم به این موضوع توجه شده و با مجموع برنامه‌هایی که دولت در دست اجرا دارد به طور قطع  اتفاقات خوبی در حوزه آب استان رقم خواهد  خورد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.